Blisko 1400 biegaczy, 10 kilometrów biegu z Krynicy-Zdroju do Muszyny i nieskończone pokłady radości na mecie – tak podsumować można bieg Życiowa Dziesiątka, którego sponsorem była firma WIŚNIOWSKI. Dzięki sponsorowi tego dnia każdy, kto dobiegł do mety, poczuł się zwycięzcą.

Firma WIŚNIOWSKI od samego rana zagrzewała zawodników do walki. Wszyscy biegacze otrzymali koszulki z logotypem sponsora i jego głównym przesłaniem: Be The Winner. Tym hasłem producent bram, drzwi i ogrodzeń pragnął zachęcić sportowców do podejmowania wyzwań, a kibiców do spróbowania swoich sił w sportowej rywalizacji. Na stoisku sponsora kibice i biegacze mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie i odebrać sportowe gadżety – bidony, buffki i opaski.
Na dodatkowe nagrody mogli liczyć zwycięzcy biegu. Kibice, czekający na mecie w Muszynie, byli świadkami pięknej walki o złoto między Kenijczykiem Cherutichem Nelsonem a Szymonem Kulką. Ostatecznie górą był Kenijczyk, który wyprzedził Szymona o 1 min 20 s. Przebiegnięcie dystansu 10 kilometrów zajęło mu tylko 28 min 50 s. Wśród kobiet pierwsza na mecie zameldowała się Viktoria Pogozielska z czasem 33 min 22,5 s. Życiowa Dziesiątka była też częścią Mistrzostw Polski w Biegach Ulicznych na 10 km. W tej klasyfikacji najlepszy był Bogdan Dziuba, który pokonał trasę w 32 min 36 s.
Życiowa Dziesiątka to najchętniej wybierany bieg podczas całego Festiwalu Biegów w Krynicy-Zdroju. Pochyła trasa pozwalała biegaczom pobijać życiowe rekordy, a dodatkowe wsparcie firmy WIŚNIOWSKI dodawało energii na każdym kilometrze trasy i poza nią.

Zachęcamy do obejrzenia fotorelacji z tego wydarzenia.

190_opt

134_opt

206_opt

12_opt

218_opt

41_opt
Tekst: Justyna Kowalczyk