Marka WIŚNIOWSKI rozpoczęła kinową kampanię promocyjną, w której dziękuje klientom za wybieranie jej produktów. Kampania nawiązuje do prowadzonej przez firmę akcji „Razem ratujmy małe serduszka”, mającej na celu wsparcie Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie-Prokocimiu. Najnowszy spot zobaczyć można na ekranach kin studyjnych w całej Polsce.

Kampania kinowa to nowy krok w działaniach promocyjnych marki WIŚNIOWSKI. Do tej pory jej reklamy filmowe można było zobaczyć głównie w stacjach telewizyjnych. Wybór dużego ekranu pozwoli jeszcze precyzyjniej dotrzeć do określonego widza i zwiększy szanse na zapamiętanie przekazu.

Jak na kampanię kinową przystało, do współpracy przy produkcji spotu marka WIŚNIOWSKI zaprosiła znanego i cenionego operatora filmowego młodego pokolenia Piotra Sobocińskiego, twórcę zdjęć do takich filmów, jak: „Wołyń”, „Bogowie” czy „Róża”. Efektem jest 30-sekundowy spot opowiadający historię pewnego 10-letniego chłopca. Główny bohater szczęśliwie wyszedł z ciężkiej choroby serca i teraz postanowił podziękować każdemu, kto przyczynił się do uratowania życia. To oczywiście nie tylko zespół lekarski, ale też wszyscy ci, którzy drobnym gestem serca wsparli klinikę, w której był operowany. Pod domem każdego z nich zostawia własnoręcznie przygotowane ciastko w kształcie serca i karteczką ze słowem „Dziękuję”.

Nieprzypadkowo chłopiec pozostawia słodkie poczęstunki tam, gdzie zauważa bramy, drzwi lub ogrodzenia firmy WIŚNIOWSKI. Adresatem spotu są bowiem klienci, którzy zakupili produkty tej marki w czasie akcji „Razem ratujmy małe serduszka”, czyli od września do końca listopada br. Marka WIŚNIOWSKI wspólnie z partnerami handlowymi przekaże 1% ze sprzedaży na konto fundacji Schola Cordis, zbierającej środki na funkcjonowanie Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie-Prokocimiu. Pieniądze zostaną przeznaczone na zakup specjalistycznego sprzętu do ratowania życia. Markę w tym działaniu wsparło już 150 dystrybutorów jej produktów z całej Polski, którzy razem chcą zapewnić małym pacjentom najlepsze możliwości i standardy leczenia.

Swojego wizerunku do spotu, a także całej kampanii „Razem ratujmy małe serduszka”, użyczył wybitny kardiochirurg profesor Janusz Skalski, uczeń prof. Zbigniewa Religi, kierownik krakowskiej Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej. Zapewnia on widzów o możliwości pomagania przy dokonywaniu zwykłych, konsumenckich wyborów.
Reklama dotrze do widzów aż 237 kin studyjnych i niezależnych na terenie kraju. Spot będzie pojawiać się przed projekcjami wybranych filmów aż do 4 stycznia. W tym czasie z pewnością trafi do setek tysięcy odbiorców. Zobaczyć go można także na oficjalnym profilu marki WIŚNIOWSKI w serwisie YouTube.

Oprócz promowania akcji „Razem ratujmy małe serduszka” na dużym ekranie, marka WIŚNIOWSKI zadbała o to, aby informacje o niej pojawiły się na antenie radia RMF FM, które objęło akcję patronatem medialnym.

Tekst: Justyna Kowalczyk, Marta Pronobis