Świadomość potrzeb klienta, dbałość o szczegóły i nowatorskie podejście do produkcji to główny wydźwięk nowej kampanii reklamowej marki WIŚNIOWSKI, która pojawiła się w telewizji. Kampania ma przybliżyć firmę klientom, utrwalić świadomość marki i jej pozycji na rynku.

Przez cały kwiecień w popularnych kanałach telewizyjnych można było obejrzeć dwie odsłony reklam marki WIŚNIOWSKI. Są to 30-sekundowy spot oraz billboard sponsorski, wyświetlany po określonych programach.
Spoty reklamowe prezentują główne idee, jakimi firma WIŚNIOWSKI kieruje się w produkcji bram, drzwi i ogrodzeń. To przede wszystkim dbałość o detale oraz projektowanie z myślą o użytkownikach.
– W reklamie kładziemy szczególny nacisk na dopracowanie produktów w każdym szczególe, na jakość i komfort, wynikające z wyboru naszej oferty. Ponieważ bramy, drzwi i ogrodzenia WIŚNIOWSKI są ukoronowaniem każdej inwestycji – mówi Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
Spot reklamowy obejrzeć można również na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie YouTube.