Wielu przedsiębiorców uważa, że ciężko pracować należy tylko i wyłącznie dla i na siebie. Szukają przeróżnych sposobów na rozwój, zwiększenie sprzedaży, kosztowne zabiegi marketingowe. A gdyby tak połączyć siły? Sprawdziły to firmy WIŚNIOWSKI i SOMFY, napędzając się współpracą. O efektach, celach i wspólnej wizji opowiedzieli podczas wspólnej konferencji prasowej.

Łączenie prestiżowych marek jest praktykowane na całym świecie. Daje ono wielowymiarowe, wymierne korzyści. Tak samo jest w przypadku współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy, o czym mogli się dowiedzieć goście, którzy zebrali się w salonie ekspozycyjnym firmy WIŚNIOWSKI w Sadowej. O sile dwóch marek oraz nowym produkcie opowiadali Dyrektor Marketingu firmy WIŚNIOWSKI – Katarzyna Świderska, Menedżer Grup Produktowych Bramy Garażowe, Przemysłowe, Stolarka, Automatyka – Marcin Strzelec oraz Dyrektor Zarządzający w Somfy Radosław Borkowski.

Somfy-Wisniowski-press-day-4

Współpraca marki WIŚNIOWSKI i Somfy to przykład najgłębszego co-brandingu, zwanego complementary competence co-branding. Ich wspólna wizja, aby tworzyć produkty zapewniające bezpieczeństwo i komfort, a zarazem łatwość obsługi, zaowocowała powstaniem nowej jakości w kategorii napędów obsługujących bramy garażowe.  Stworzony wspólnie napęd METRO to połączenie sprawdzonej technologii Somfy z wyjątkową obudową, opracowaną zgodnie ze standardami stylistycznymi marki WIŚNIOWSKI. To produkt o wyjątkowych parametrach technicznych, zamknięty w niebanalnej, ponadczasowej obudowie.

Prowadzący konferencję „Napędzani Współpracą”: Katarzyna Świderska (WIŚNIOWSKI), Radosław Borkowski (SOMFY) i Marcin Strzelec (WIŚNIOWSKI).

Prowadzący konferencję „Napędzani Współpracą”: Katarzyna Świderska (WIŚNIOWSKI), Radosław Borkowski (SOMFY) i Marcin Strzelec (WIŚNIOWSKI).

Nie powstałby tak wyjątkowy produkt, gdyby nie współpraca dwóch marek, które jakość stawiają na pierwszym miejscu – WIŚNIOWSKI i Somfy. Razem tworzą partnerstwo idealne, oparte na wspólnym celu. Jest nim przede wszystkim dostarczanie klientom inteligentnych rozwiązań, których oczekują, odznaczających się niezawodnością, trwałością i bezkompromisową jakością.

Somfy-Wisniowski-press-day-20

– Dzięki co-brandingowi z firmą Somfy oferujemy naszym klientom nową wartość – automatyczne bramy garażowe wyposażone w napęd METRO, o najlepszych parametrach technicznych oraz ponadczasowych walorach estetycznych. Wspólnie z firmą Somfy możemy popularyzować rozwiązania z zakresu automatycznych bram garażowych oraz technologii inteligentnych, rozszerzając krąg odbiorców, wzbogacając wizerunek i budując głębsze relacje odbiorcy z marką – mówi Marcin Strzelec, Menedżer Grup Produktowych Bramy Garażowe, Przemysłowe, Stolarka, Automatyka.
– Jako światowy lider w zakresie automatyki i systemów sterowania realizujemy innowacyjne projekty, często wyprzedzając najśmielsze oczekiwania naszych klientów. Efekt naszej współpracy z firmą WIŚNIOWSKI, czyli napęd METRO, będzie na pewno przełomem w branży, nie tylko ze względu na precyzyjną konfigurację układu napędowego i uniwersalną stylistykę, ale przede wszystkim na sam fakt synergii dwóch silnych marek – podsumowuje Radosław Borkowski, Dyrektor Zarządzający w Somfy Sp. z o.o.

Tekst: Marta Pronobis