Marka WIŚNIOWSKI z powodzeniem zdobywa uznanie Włochów. Nowoczesny design, produkty idealnie dopasowane do istniejącej zabudowy czy rozwiązania renowacyjne – to wszystko sprawia, że polska marka cieszy się popularnością wśród włoskich odbiorców. Potwierdziły to kolejne targi MADE Expo 2017 w Mediolanie.

Targi MADE Expo co dwa lata ściągają do Mediolanu rzesze architektów, projektantów i przedsiębiorców związanych z branżą budowlaną. Od 8 do 11 marca Mediolan po raz kolejny stał się mekką profesjonalistów związanych z budownictwem. Wśród takiego grona wystawców nie mogło zabraknąć marki WIŚNIOWSKI, której produkty dla wielu Włochów są synonimem wyszukanego designu, jakości i bezpieczeństwa.
Marka WIŚNIOWSKI pokazała w Mediolanie rozwiązania dopasowane do potrzeb rynku. Specjalne konstrukcje, pozwalające na montaż produktu w trudnych warunkach montażowych, designerskie linie wzornicze i duże przeszklenia dostępne także w bramach segmentowych – to najchętniej wybierane we Włoszech rozwiązania oferowane przez nowosądecką firmę. Na stoisku można było zobaczyć między innymi: bramę PRIME z napędem METRO, bramę UniPro z konstrukcją montażową i napędem INTRO, system HOME INCLUSIVE ze sterownikiem Ri-Co, kolekcje ogrodzeń Lux, Style i Modern czy drzwi CREO z czytnikiem bluetooth i klawiaturą kodową. Nie zabrakło też sprawdzonych rozwiązań dla przemysłu, takich, jak: brama MakroPro w wersji visual, brama szybkobieżna V-King czy przesuwna PI-200, a także system panelowych ogrodzeń kratowych Gardia i Garden.
Mediolan był kolejnym ważnym punktem na targowej mapie marki WIŚNIOWSKI. To doskonała okazja nie tylko, by promować polską markę, ale i zdobywać nowe doświadczenia, inspirować się i wzbogacać sieć kontaktów biznesowych oraz wiedzę na temat bieżących nowości w branży budowlanej.

Tekst: Marta Pronobis