Od 19 lat związana z branżą budowlaną i marką WIŚNIOWSKI. Stworzyła od podstaw Dział Marketingu firmy, otwierając ją na nowe możliwości i wyzwania. To ona zainicjowała i pokierowała procesem rebrandingu marki WIŚNIOWSKI, uwypuklając jej prestiż i pozycję lidera w branży. Teraz sama została liderką. Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu w firmie WIŚNIOWSKI, zdobyła tytuł „Najlepszej z Najlepszych” w plebiscycie Kobiety Branży Stolarki, organizowanym przez Informator Branżowy „Stolarka VIP”.

Branża budowlana to świat uznawany za typowo męski. W ten świat coraz częściej wkraczają jednak panie, przydając mu nowego wyrazu i otwierając przed nim nowe horyzonty. To one inspirują do zmian, motywują i podejmują kluczowe decyzje. Fakt ten docenił Informator Branżowy „Stolarka VIP”, który postanowił zorganizować plebiscyt Kobiety Branży Stolarki, nagradzając kobiety niezastąpione.

W tegorocznej edycji plebiscytu nominację otrzymało ponad 35 kobiet, zajmujących kluczowe stanowiska w firmach związanych z branżą budowlaną. Po wstępnej ocenie do finałowego etapu przeszło 5 pań, których kandydatury poddano weryfikacji poprzez głosowanie internautów. Najwięcej głosów zdobyła Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu w firmie WIŚNIOWSKI.

– To dla mnie ogromnie ważne wyróżnienie, szczególnie dlatego, że rozpoczyna się właśnie 20. rok mojej pracy na rzecz branży budowlanej, w której obecność kobiet przez lata nie była tak oczywista, jak dziś. Chciałabym zadedykować tę nagrodę wszystkim moim koleżankom, współtworzącym sukces marki WIŚNIOWSKI – mówiła Katarzyna Świderska.

Statuetki „Najlepsza z Najlepszych” wręczono 25 lutego br. na zamku w Gniewie, podczas XII Konwentu Stolarki VIP. Nagrody wręczał organizator konwentu – Grzegorz Cendrowski.

– Mało mówi się o kobietach w naszej branży. Branża jest mocno męska, a jednak kobiety odgrywają w niej bardzo ważną rolę. Postanowiliśmy przełamać ten stereotyp i pokazać te panie, które dużo znaczą i będą znaczyły jeszcze więcej – podsumował Grzegorz Cendrowski.